KLAUZULA INFORMACYJNA

Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. U. UE . L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r, dalej jako „RODO”, informujemy, że:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.5 ust.2 RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu,
10. po zamknięciu okienka klauzula informacyjna znajduje się w górnej części strony.
zapoznałem/zapoznałam się

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry, ewidencje, archiwa i zasady ich udostępniania:

  • księga zarządzeń dyrektora przedszkola,
  • spis inwentaryzacyjny,
  • planowanie, sprawozdawczość,
  • ewidencja pieczęci i pieczątek,
  • ewidencja delegacji służbowych,
  • protokoły zebrań Rady Pedagogicznej,
  • protokoły zebrań Rady Rodziców,
  • rejestr wpływów wniosków o wszczęcie postępowania  klasyfikacyjnego,
  • rejestr nadania stopnia nauczyciela kontraktowego,
  • rejestr zaświadczeń o uzyskaniu akceptacji komisji klasyfikacyjnej na stopień nauczyciela kontraktowego,
  • rejestr legitymacji służbowych,
  • archiwum przedszkolne (wykaz teczek zarchiwizowanych),
  • rejestr wypadków uczniów
  • rejestr wypadków pracowników
  • rejestr szkoleń
  • rejestr wydawanych zaświadczeń o ukończenia szkolenia z zakresu BHP 
  • rejestr badań profilaktycznych

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym, 
zgodnie z Ustawą o ochronie  danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).

  • Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie przedszkola osobom upoważnionym na ich wniosek.
  • Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom 
    kontrolującym na terenie placówki.
Podmiot udostępniający informację:
Przedszkole nr 8 "Zielony Zakątek" w Skierniewicach
odpowiada: Jolanta Wasilewska
data: 08-04-2015
wytworzył: Helena Malarczyk
data: 08-04-2015
data: 08-04-2015
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 07-04-2015 - Uwzględnienie wytycznych WCAG 2.0
  • 17-08-2011 - Edycja treści
  • 07-07-2011 - Edycja treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 750